Poti fii cea mai fericita femeie din lume

Introducere
Pentru fiecare femeie musulmana ce a ales islamul ca religia ei.
Pentru fiecare fata musulmana care urmeaza calea adevarului si mesajul sinceritatii.

Pentru fiecare invatataoare care se straduieste pe calea vorbelor sa transmita cunoastere si valori morale si care si-a purificat sufletul.
Pentru fiecare mama care isi creste copiii sa se teama de Allah si sa urmeze sunnah
Pentru fiecare femeie ce simte povara tristetii si grijilor.

Bine ai venit!

Bine ai venit, o sora supusa lui Allah ce se roaga si posteste.
Bine ai venit, o sora inteleapta ce poarta hijab
Bine ai venit, o sora culta si educata
Bine ai venit, o sora loiala, de incredere, sincera si darnica
Bine ai venit, o sora rabdatoare care cauta rasplata de la Allah si care se caieste.

Bine ai venit, o sora care ii multumeste lui Allah
Bine ai venit, o sora ce urmezi drumul Asiei, Mariei si al Khadijei
Bine ai venit, o mame de eroi
Bine ai venit, o sora ce isi apara valorile
Bine ai venit, o sora ce ramai in limitele impuse de Allah si te indepartezi de cele interzise

Happiest woman

Autor: Dr. A’id al-Qarni

4 Comments

  1. ioana said,

    July 31, 2009 at 6:43 pm

    am problema foarte mare:-<
    as dori sa trec la religia musulmana insa nu stiu daca pot face asta tinand cont ca nu mai sunt pura.a fost o ratacire in tineretea mea,n-am fost crescuta in spirit crestin si am cedat…nu mi mai caut scuze acum,doar ma caiesc.dupa ce am citit multe despre religia asta constat ca rezonez maxim cu ea si as vrea sa ma convertesc,se mai poate sa devin musulmana?si daca da,la cine trebuie sa apelez?mi-ar placea foarte mult sa mi raspunzi pentru ce o intrebare foarte arzatoare pentru mine.

  2. dan m. said,

    August 9, 2009 at 7:50 pm

    Pacea sa fie asupra ta, Ioana !

    Daca imi permiti, as dori sa raspund si eu celor scrise de tine, sora care gestioneaza acest blog minunat putand sa-ti ofere informatii si mai valoroase.

    Islamul este indurarea Creatorului pentru toata omenirea. Este starea fireasca a oricarei fiinte, aceea de a-L adora pe Cel Care a creat-o si numai pe El, fara a-I face partasi. Creatorul poate ierta orice, oricui doreste. Odata cu acceptarea Adevarului, orice pacat din trecut este iertat, noul musulman devenind precum un nou-nascut, adica fara de pacat. De acum incolo, el va raspunde numai pentru faptele pe care el le face, fie ele bune sau rele.

    Noi, musulmanii, insa, recomandam tuturor celor interesati de stilul nostru de viata sa se informeze, sa studieze cat mai multe despre Islam. Islamul, aceasta mareata indurare a Celui Care ne-a creat, nu are nevoie de noi, ci noua de trebuie sa-l studiem si sa culegem roadele milei Atotputernicului.

  3. carmen said,

    July 30, 2010 at 12:55 pm

    bismillah ar-rahman ar-rahhim
    Intre mine si un barbat musulman a avut loc casatoria pentru pacat,eu imi doresc mult sa ajung o femeie musulmana,am inceput sa citesc ceva carti ce am primit ,dar ma descurc greu..imi doresc din tot sufletul sa incep sa practic namazul doar caci nu stiu cum se face…stiu doar caci nu se poate spune rugaciunea decat in limba araba..va rog ajutati-ma cu ceea ce trebuie sa fac si sa spun….
    fiti binecuvantati…

  4. dan said,

    August 30, 2010 at 4:50 pm

    Pacea lui Allah sa fie asupra dumneavoastra !

    Ne pare rau pentru pacatul de care aminteati, insa avem o veste buna de la Allah Preainaltul. Odata cu acceptarea cu sufletul a religiei Sale, acest pacat va fi sters in ceea ce va priveste. Pentru mai multe informatii puteti citi si raspunsul anterior.

    Referitor la efectuarea rugaciunii, unul dintre stalpii de baza ai Islamului, va recomandam :

    http://www.islamcluj.ro/adoratie.html

    sau in engleza niste filmulete :

    http://www.radioislam.ro/en/rugciune.html

    Daca mai doriti lamuriri suplimentare, nu ezitati sa ni le spuneti.


Leave a Reply

