Ruga unui Şeikh din Palestina

O, Allah! Mă plând Ţie de tăcerea comunităţii!
Eu sunt un om îmbătrănit. Mâinile mele slăbite nu pot ţine nici creionul şi nici arma! Şi nu sunt nici un predicator din a cărui voce să cutremure pământul!Eu sunt unul cu părul cărunt, aflat în ultima perioadă a vieţii, dărămat de felurite boli şi trecut peste nenorocirile timpului!
Hei, musulmanilor! Trupuri tăcute şi neputincioase!Incă nu vă doare sufletul în faţa acestor nenorociri care vi se întâmplă? Nu există un popor? Nu este nimeni care să se supere pentru Allah, pentru comunitatea lui, sau pentru onoarea lui?Care să se opună celor care prezintă drept terorişti pe cei care opun rezistenţă prin onoarea lor!
Acestui popor nu îi este ruşine când onoarea lui e călcată în picioare?
O mână care să ne ţină de umăr şi o privire care să ne ştergă lacrimile! Această societate a comunităţii, forţele civile, partidele, organizaţiile, personalităţile remarcabile nu se înfurie pentru Allah?Ei nu pot ieşii cu toţii pe stradă pentru a se ruga pentru noi spunând: “O, Domnul nostru! Adună-ne forţa, înlătură slăbiciunile şi ajută robii Tăi dreptcredincioşi!” ? Nu aveţi putere nici pentru asta?În curând veţi auzi despre moartea noastră, atunci va scrie pe frunţile noastre:
„Noi am opus rezistenţă, ne-am dus în faţa şi nu am fugit.”
Şi o dată cu noi vor murii copiii noştri, soţiile noastre, bătrânii şi tinerii noştri! Îi vom face pe ei combustibil pentru acest popor tăcut şi naiv!
Nu vă aşteptaţi ca noi să ne predăm sau să înălţăm steagul alb! Pentru că noi ştim că vom murii chiar dacă vom face asta. Lăsaţi-ne să murim cu onoarea de luptător!Dacă vreţi, fiţi alături de noi atât cât vă stă în putinţă!Dacă vreţi, primiţi cu milă morţile noastre!Sperăm ca amanetul lui Allah să fie luat ca talion de către toti cei care tăgăduiesc! Sper că nu veţi fi împotriva noastră! De dragul lui Allah, măcar împotriva noastră să nu fiţi!!!
O, lideri a acetei comunităţi! O, drepturile acestei comunităţi!

O, Allah!Mă plâng Ţie… Mă plâng Ţie… Mă plâng Ţie…
Mă plâng Ţie, de slăbiciuna puterii şi de lipsa posibilităţilor .
Tu eşti Domunul nostru… Cui ne laşi? Îndepărtărilor care ne vor fi ca Iadul? Sau duşmanului?
O, Allah!

Mă plâng Ţie de dragul sângelui vărsat, de dragul onoarei atinsă, de dragul libertăţii oprimate, de dragul orfanilor rămaşi, de dragul mamelor care şi-au pierdut fiii, de dragul soţiilor rămase văduve, de dragul caselor dărămate şi de dragul semănăturilor ditruse.Mă plâng Ţie… Puterea noastră s-a dizolvat… Ni s-a stricat uniunea… Ni s-au despărţit drumurile…Mă plâng Ţie de slăbiciunea societăţii, şi de incapacitatea comunităţii de a ne ajuta pentru a înfrunta duşmanul…

Sursa : Islamul Azi

4 Comments

  1. Dan said,

    January 4, 2009 at 4:26 pm

    Allah sa-i primeasca ruga ! Cata drama in aceasta ruga si cat adevar !

  2. delia stanescu said,

    January 4, 2009 at 9:00 pm

    ALLAH SA-I PRIMEASCA RUGA.FACA-SE VOIA LUI ALLAH CA NU-I FORTA MAI MARE DECAT DE LA ALLAH.

  3. islaminromania said,

    January 4, 2009 at 9:46 pm

    HASBUN ALLAHU WA NI’MEL WAKIIL!

    HASBUN ALLAHU WA NI’MEL WAKIIL!

    HASBUN ALLAHU WA NI’MEL WAKIIL!

    NI’MEL MAULA WA NI’MEL NASIIR!

  4. erdinç aysen said,

    January 4, 2009 at 10:55 pm

    inşallah gazze israil askerlerine mezar olur.amin


Leave a Reply

