Comportamentul femeii musulmane in societate

Bismillahi Ar-Rahman Ar-Rahiim

 

Musulmanul este un unicat in privinta comportamentului printre oameni si daca cineva il vede, il recunoaste dupa infatisare si daca vorbeste el se distinge, se cunoaste cand munceste cu cineva in grup si se diferentiaza de ceilalti oameni pentru ca islamul l-a educat, l-a educat in asa fel incat lui trebuie sa ii fie rusine de oameni.

Islamul l-a invatat pe om cum sa se comporte in societate, pe strada.

A spus profetul Muhammad, pacea si binecuvantarea lui Allah fie asupra sa:

“Mi s-au aratat mie faptele comunitatii mele si cele bune si cele rele si am vazut intre cele bune: sa indepartezi lucrurile care dauneaza trecatorilor pe strada.”

A spus profetul ca in timp ce mergea pe strada, un om a vazut o ramura cu spini si a indepartat-o si ALLAH i-a multumit si l-a iertat pentru pacatele lui.

Si alti oameni merg si neglijeaza totul, arunca mizerii si fac multe stricaciuni… si acest comportament este interzis in islam, omul trebuie sa mearga pe strada si sa se comporte in afara, la fel ca si in casa lui. Asa cum are grija de propria casa, asa trebuie sa aiba grija si de strada.

Virtutea drumului poate fi mai mare decat a curateniei din casa, pentru ca pe drum se afla lucruri legate de drepturile altor persoane si a spus profetul Muhammad, pacea si binecuvantarea lui Allah fie asupra sa ca:

 “Drumul are dreptul lui.”

A relatat profetul Muhammad, pacea si binecuvantarea lui Allah fie asupra sa (Bukhari si Muslim):

“Nu stati in drumuri, pentru ca in vremurile de dinainte oamenii se intalneau si stateau pe drum (in drum).”

Si oamenii au spus:

“O, trimis al lui ALLAH, noi nu avem alte locuri unde sa ne intalnim.”

Si a spus profetul Muhammad, pacea si binecuvantarea lui Allah fie asupra sa:

“Daca chiar sunteti nevoiti sa va strangeti in drum, atunci dati drumului dreptul lui.”

Si au intrebat oamenii:

“Si care este dreptul drumului?”

A spus profetul Muhammad, pacea si binecuvantarea lui Allah fie asupra sa:

“Sa iti abtii privirea, sa nu faci rau, sa raspunzi la salut, sa interzici raul si sa poruncesti ceea ce este bine, sa-i calauzesti pe calatori.

Daca cineva stranuta, sa ii urezi cum te-a invatat islamul, sa il ajuti pe cel nedreptatit sa-si recapete drepturile, sa Il pomenesti pe ALLAH mult, si daca cineva cara ceva, o greutate trebuie sa-l ajuti, ca si pe cel care striga dupa ajutor.”

 

DREPTURILE DRUMULUI:

 

1.     Abtinerea privirii.

Ce inseamna asta?

Sa coboram privirea; este valabil atat pentru barbatul care trebuie sa se abtina sa priveasca la femeie, cat si pentru femeia care trebuie sa se abtina sa priveasca la barbat.

Privirea este cauza multor incercari si este o mare nenorocire.

Pentru ca ochiul ceea ce vede, varsa direct in inima facand astfel ca inima sa pofteasca si sa se gandeasca- si acesta este primul pas catre  zina.

 

” Spune drept-credinciosilor sa-si plece privirile lor

si sa-si pazeasca pudoarea lor!

Aceasta este mai curat pentru ei.

ALLAH, doar este Binestiutor la ceea ce fac ei. [Al-Khabir]

Si spune drept-credincioaselor sa-si plece privirile lor

si sa-si pazeasca pudoarea lor,

sa nu-si arate gatelile lor, afara de ceea ce este pe dinafara

si sa-si coboare valurile lor peste piepturile lor!

Si sa nu-si arate frumusetea lor decat inaintea sotilor,

sau a parintilor lor, sau a parintilor sotilor lor, sau a fiilor lor,

sau a fiilor sotiilor lor, sau a fratilor lor, sau a fiilor fratilor lor,

sau a fiilor surorilor lor,sau a femeilor lor,

sau a acelora pe care le stapanesc mainilor lor drepte,

sau a slujitorilor dintre barbate, care nu mai au dorinta,

sau a copiilor mici care nu stiu ce este goliciunea femeilor.

Si sa nu loveasca cu picioarele lor,

astfel incat sa se afle ce podoabe ascund ele!

Si caiti-va cu totii o voi drept-credinciosilor,

fata de Allah, pentru ca voi sa izbanditi”.

(Surat An-Nur:  30-31)

 

Imamul Ghazali a spus:

“In acest verset sunt 3 lucruri:

1. educare;

2. atentionare;

3. amenintare.”

Educarea: ni se porunceste sa ne abtinem privirea si cel care nu face asta are un comportment lipsit de educatie.

Atentionarea este vorba lui ALLAH Subhanahu wa Ta`ala care a spus ca acest lucru este mult mai bun pentru inima deoarece privirea seamana in inima noastra pofta si placerea, stricand inima.

Si amenintarea este aceea ca ALLAH este AtoateStiutor fata de tot ceea ce fac oamenii.

Aceasta privire sireata pe care nu o vad oamenii dar ALLAH o vede….

ALLAH cunoaste hainia din ochi.

 

“El [ALLAH] cunoaste hainia din ochi

 si ceea ce ascund piepturile.”

(Surat Ghafir: 19)

 

Acesti ochi sunt o binecuvantare de la ALLAH si nu pretuieste omul valoarea acestei binecuvantari, decat dupa ce o pierde.

Aceste perle, MARET FIE CEL CE LE-A CREAT! ALLAH le-a pus

intr-un invelis mic, foarte valoros si ALLAH le-a facut sa aiba deasupra lor 2 pleoape ca sa protejeze ochiul de praf si de razele soarelui si este o camera divina, mult mai valoroasa decat oricare alta camera (video, performanta) putand viziona si privi milioane si miliarde de privesti si MARET FIE ALLAH care a facut ca lichidul care curata ochii sa fie sarat si a facut ca apa urechilor sa fie amara si a facut ca lichidul nasal sa fie mucos impiedicand astfel intrarea prafului si toate provin dintr-un singur loc, dar cu toate astea sunt atat de  diferite.

ALLAH a creat ochii ca sa privim cu ei la Coran, sa invatam stiinte, sa vedem si apoi sa meditam asupra creatiei Sale.

ALLAH ne-a cerut sa nu privim la ceea ce El ne-a interzis si cauza care face ca inima sa fie curata este abtinerea privirii de la anumite lucruri.

Versetele care vorbesc despre a-ti cobora privirea sunt doar in Sura An-Nur- si ce este aceasta sura?

In ea se spune ca ALLAH este lumina cerurilor si a pamantului.

Au spus oameni de stiinta ca cel care vrea sa aiba o inima luminoasa si sa fie intelept, sa isi abtina privirea de la haram.  

A spus profetul :

“3 ochi nu vor vedea focul:

– 1 ochi care a stat treaz de veghe pentru ALLAH;

-1 ochi care a plans din piosenie fata de ALLAH;

-1 ochi care s-a abtinut de la a privi ce a interzis ALLAH.”

 

Privirea se imparte in:

a.     priviri interzise:

– cum este privirea femeii la un barbat strain si invers;

– privirea unui barbat sau a unei femei la intimitatile altuia.

A venit un om la trimis si a spus:

“O, Trimis al lui ALLAH, care sunt , pentru cine sunt si de ce?”

A spus profetul :

“Ai grija de lucrurile tale intime, in afara de sotia ta si de ceea ce este in posesia ta- slujitoarea.”

“Cand stam barbati intre barbati si femei intre femei, daca poti sa faci fara sa fi vazut- de exemplu cand te dezbraci- este mai bine.

 

Awrah- vine de la cuvantul orb- cel care este orb isi acopera orbirea ptr a isi proteja o rusine- ca sa nu fie vazut;

Awrah-barbatului este: intre buric si genunchi;

Awrah- femeii: dupa parerea unor teoologi: tot corpul, iar altii au spus “TOT” fara maini si corp.

 

b. privirea placuta: cand cineva se logodeste, cei doi viitori soti se pot privi; a spus Jabir ca profetul  a spus:

“Daca peteste cineva o femeie, daca poate sa priveasca la ceea ce il cheama, sa o faca.”

A spus Jaber:

“Am petit o femeie si m-am ascuns de ea pana am vazut la ea lucruri care mi-au placut si apoi m-am insurat cu ea.”

Din lucrurile care au fost putin mentionate: Omar radia ALLAHU anhu, a cerut de la Aly sa se casatoreasca cu Khulthum si ea era  mica; cauza cererii in casatorie era dorinta de a se inrudi cu el (Aly) caci ea (fiica lui) era nepoata trimisului lui ALLAH .

Se spune ca toate legaturile se taie (se refuza???)  in afara de legatura trimisului lui ALLAH .

Si i-a spus Aly, radia ALLAHU anhu:

“Stii ca nu putem sa te refuzam, dar ea este mica”.

Si s-a dus Omar, a privit-o fara ca ea sa stie si i-a spus Umm Khuthum:

“Jur pe ALLAH ca daca nu erai emir al mu`minin (conducatorul drept-credinciosilor) iti scoteam ochii.”

 

c. privirea acceptata, spontana.

Sunt acele priviri fulgeratoare, neintentionate care au loc inerent, dar in urma carora omul trebuie sa isi redirectioneze privirea.

Cineva l-a intrebat pe profet in legatura cu aceste priviri, neintentionate. Si el  i-a raspuns:

“Indeparteaza-ti privirea, nu privi privire dupa privire. Prima este a ta dar celelalte nu sunt ale tale.”

 

Este acceptat ca o femeie sa se uite la alta femeie cu exceptia locului dintre ombilic si genunchi.

 

2. Raspunsul la salut.

Sa raspunzi cand esti salutat; a raspandi salutul islamic intre oameni este o fapta rasplatita si indeparteaza frica dintre oameni intarind legaturile dintre drept-credinciosi. Aceasta este porunca lui ALLAH.

 

“Daca vi se da binete, raspundeti cu binete inca si mai frumos sau [cel putin] raspundeti!”

(Surat An- Nisa: 86)

A spus profetul :

“Cei mai apropiati oameni de ALLAH sunt cei care incep primii cu salutul si cei mai avari sunt cei care nu incep cu salut si in paradis nu va intra un avar.”

Etica salutului:

– cel mic il salute pe cel mare;

– cei putini ii saluta pe cei multi;

– cei care sunt Calare (intr-un mijloc de transport) ii salute pe cei care sunt pe jos;

– cei care merg ii salute pe cei care stau.

A spus profetul :

 “Raspanditi salutul si veti fi dintre cei salvati de pacat si veti fi salvati de nenorocul acestei lumi si al lumii de apoi.

 

Salam-Pace! Este unul dintre numele lui ALLAH, este salutul celor din paradis si este unul dintre nivelurile (denumirile) Raiului- Dar As-Salam.

A spus ALLAH:

Ei vor avea casa pacii la Domnul lor.

Si El este Ocrotitorul lor pentru ceea ce fac.”

(Surat Al-An-`Am:127)

 

O persoana se mira cand vede ca se intalnesc musulmani care nu se cunosc si nu se iubesc si nu se viziteaza, dar se saluta.

A spus profetul :

“Nu veti intra in  paradis pana nu veti crede si nu veti crede pana nu va veti iubi, nu  vreti sa va calauzesc catre un lucru care daca il faceti o sa va iubiti? Raspanditi salutul intre voi.”

 

Salam aleykum este o du`a pe care musulmanul o face- este o ruga pentru cel pe care-l saluti, pentru ca ALLAH sa-l salveze, sa-l milostiveasca si sa-l binecuvanteze.

Era Abdullah Ibn Omar ma lua de mana si zicea:

“Eu nu ies, n-am nicio nevoie, nu ies decat pentru a saluta si a fi salutat, dau unul cate unul si primesc 10 cate 10, o, Muijahir,”As-Salam” este din numele lui ALLAH. Cel care raspandeste salamul-salutul de mai multe ori, ALLAH il va apara de mai multe ori de necazuri.”

Sunt situatii in care oamenii este mai bine sa nu se salute. Cand nu se saluta:

         interzicerea salutului celor care fac wudu- pentru ca omul care face ablutinue, face un act de adorare;

         cand oamenii sunt la toaleta;

         pe cei care sunt la masa;

         pe cei care lupta;

         pe cei care citesc Coran;

         pe cei care predau lectii sau participa la lectii, sau acelora care fac Azan sau Iqama,;

         pe cei care judeca intre oameni;

         pe cei care se roaga, iar cel care se roaga nu trebuie sa raspunda daca este salutat.

Un om l-a salutat pe profet  si el a ridicat usor mana ca raspuns.

Cel care saluta in aceste situatii nu este indreptatit sa primeasca raspuns.

 

3. Sa nu faci rau si sa nu-i pricinuiesti altuia rau. E interzis sa-ti parchezi masina in drum blocand accesul, sau sa arunci lucruri pe drum. A spus profetul :

“Nu le pricinuiti rau supusilor lui ALLAH.”

Deasemenea este interzis sa razi, sa umilesti, sa batjocoresti oamenii pe strada, pentru ca astfel se deschide usa barfei, a geloziei, a lucrurilor detestabile.

 

“O, voi cei care credeti!

Sa nu rada un  neam de alt neam, care s-ar putea sa fie mai bun decat ei, nici femeile sa nu rada de alte femei,

care s-ar putea sa fie mai bune decat ele!

Nu va ocarati si nu va batjocoriti cu porecle unii pe altii.

Ce rau este numele urat si rusinos, dupa credinta.!

Iar cei care nu se caiesc, aceia sunt nelegiuiti!

 (Surat Al-Hujurat: 11)

 

Musulmanul trebuie sa ii ajute pe cei aflati pe drum, sa nu-i inghesuie si daca cineva s-a ratacit, sa-l calauzeasca, sa faca bine.

 

CONDUITA FEMEII

 

Ideal este ca femeia sa stea acasa, dar islamul nu impune fenmeii sa stea in casa inchisa, i-a dat voie sa iasa, asa cum a spus trimisul  sotiei sale Sawda:

“ALLAH v-a dat voie sa iesiti pentru nevoile voastre.”

Islamul este o religie idela, ea se adapteaza realitatii, astfel ca o femeie are voie sa iasa din casa pentru rugaciune, pentru stiinta, sa mearga la doctor, in vizita si poate chiar sa munceasca, daca se intrunesc anumite conditii.

 

Conditiile in care unei femei musulmane ii este acceptat sa munceasca:

-sa fie nevoita, sa nu aiba cine sa o intretina; in principiu barbatul este responsabil de intretinerea TOTALA a familiei, dar daca nu are sot atunci aceasta obligatiei ii revine tatalui, sau fratelui, fiului… daca niciunul nu are grija de femiea musulmana, atunci ea poate iesi sa munceasca sau  daca e nevoie de ea poate fi: doctor pentru femeile musulmane, sau profesoara, samd.

Musulmana iese cu anumite conditii; acestea sunt sustrase din povestea fetelor lui Shuayb:

 

“Si cand a ajuns la apa de la Madyan,

a gasit acolo o multime de oameni care adapau [vitele].

Si in afara de ei, a gasit el si doua femei

care-si tineau departe [turma lor]. Si le-a intrebat el:

“Care este necazul vostru?” Au raspuns ele:

“Noi nu vom putea sa adapam pana ce nu s-au dus pastorii,

iar tatal nostru este tare batran!

Si a adapat pentru ele, apoi s-a intors la umbra si a zis:

“Doamne, eu am mare nevoie de binele pe care il faci

sa se coboare asupra mea!

Apoi a venit la el una dintre cele doua [copile],

 mergand cu sfiala, si i-a zis:

“Tatal meu te cheama sa-ti dea o rasplata

pentru ca ne-ai adapat noua [turma].

Si cand a venit Moise la el si i-a istorisit povestea,

i-a zis: Nu te teme caci ai scapat de neamul de nelegiuiti.”

(Surat Al-Qasas: 23-2 6)

 

 

* iesirea din necesitate: TATAL LOR ERA BATARN;

* cand au iesit nu au uitat ca erau femei, nu s-au amestecat si nu s-au inghesuit asa cum se intampla azi; este o umilinta pentru femei ca sa fie amestecate si atinse asa cum se intampla in mijloacele de transport sau pe strada; societatea este obligata sa o  ajute pe femeie in ceea ce priveste necesitatile ei, ca ea sa se poata intoarce repede la copiii si familia ei;

* daca iese femeia, trebuie sa iasa cu hijab. Cum a spus ALLAH ca a venit una dintre ele mergand cu sfiala;

* daca nevoile s-au terminat, atunci femeia trebuie sa se intoarca acasa (cum l-au rugat ele pe tatal lor sa-l ia cu simbrie pentru ca ele sa nu mai iasa);

* munca femeii trebuie sa fie ceruta de ALLAH si aceasta este mult mai mare decat oricare alta munca:

SA CREASCA, SA EDUCE, SA DEA OAMENI COMUNITATII, SA SCOATA EROI, SA IL AJUTE PE SOTUL EI SA FIE UTILA COMUNITATII.

 CAUZA STRICARII COPIILOR ESTE PLECAREA MAMELOR LA MUNCA, PENTRU CA, COPIII NU MAI AU DE CINE SA FIE EDUCATI, EI VOR FI EDUCATI DE STRADA, INTERNET, TV, DE PRIETENI RAI SI ASTA DATOTITA CAUZEI IESIRII FEMEII- ABANDONAREA CELEI MAI IMPORTANTE DATORII- ACEEA DE A SE OCUPA DE FAMILIE SI CASA!!!

 

Cei care cred ca in societatea  musulmana jumate nu lucreaza se inseala… si asta pentru ca noi spunem ca femeia este mai mult de jumatate: ea ne naste si ne educa intreaga societate, cei care pretind ca au eliberat femeia, au nedreptatit-o din acea zi cand au obligat-o sa iasa sa caute mancare, inainte de rasarit ea e nevoita sa suporte aglomeratia si racoarea diminetii, caldura dupa-amiezii si asta doar pentru a-si asigura traiul.

Insa, in islam, femeia este o printesa, este respectata, este pretuita, toate lucrarile ei se indeplinesc si se realizeaza.

 

I se permite femeii sa iasa sa-si faca rugaciunile la moschee; sotul ei nu are voie sa-i interzica asta.

A relatat cineva despre tatal sau ca profetul a spus:

“Nu le interziceti femeilor voastre moscheile, daca va cer voie pentru ele.”

Bilal Ibn Abdullah a spus:

“Nu le lasam sa iasa deschizand astfel usa pentru stricaciune.”

Si atunci Abdullah a inceput sa-l ocarasca:

“Tu ne interzi ce a permis profetu l?”

“Jur pe ALLAH ca n-o sa-ti mai vorbesc niciodata.”

 

Dar daca omul vede ca prin iesirea ei se va naste o stricaciune, atunci femeia nu-si mai indeplineste datoria fata de casa, sau este sub de fitna, atunci el ii poate interzice sa iasa.

O femeie musulmana daca iese din casa, trebuie sa indeplineasca mai multe conditii.

 

Atat femeile cat si copiii pot iesi pentru recreere.

Important este sa nu exagerezi!

 

COMPORTAMENTUL FEMEII LA IESIREA DIN CASA:

 

         sa ceara voie: la parinte, sot, frate, adica la cei responsab cu grija ei, asa cum a sp profetul:

“Fiec sunteti conduc si sunteti responsab de ceea ce conduceti.”

Ex: imamul-de comunit, barbatul- de fam, femeia- de casa, copii.

         sa stie cel responsab de loc unde te duci: poate eun necaz, u n pericol, poate altii au nev de tine

         sa spui du`a la plecare- face parte din traditia profetului

Conditia hijabului: sa acopere tot corpul, sa fie hainele largi, sa fie mater gros, san u fie strident colorata, san u fie atragatore, san u fie haine mulate,

         sa nu te dai mare.

         Sa nu fie ca la necred.

         Sa nu fie parfumate.

         Sa nu fie ca la barbate.

 

O fem poate sa poarte imbrace frumos sub acoperamant

Nu treb sa mearga nici repede nici incet, sa nu poarte metale care sa faca zgomot.

 

 

Nu treb ca fem sa vb prea mult;

Nu treb ca fem sa-si ingroase vocea,

 

A sp profetul saaws intr-un hadis sahih muslim- si acesta este un semn din semnele profetiei ptr ca profetul nu a fost in acel timp si nu l-a vaz si a spus ca va fii!

 

“Doua grupuri din neamul focului

         am vazut o comunitate care avea in maini bice si-I lovea pe ceilalti;

         fem care sunt imbracate ca si cum ar fi dezbracate.”

 

Kasiat aliat: femei imbricate dar de fapt dezbracate.

El sunt imbricate din inzestrarea lui ALLAH si ele sunt dezbracate ptr ca nu stiu sa protejeze darul lui ALLAH.

Ele incearca sa ispiteasca barbatii, se leagana…

 

Nu vor intra in Jennat si nici nu vor mirosi mirosul paradisului si intre ele si paradis va fi o dist f mare aceste femei.

 

5. sa nu ne parfumam dc iesim din casa, nun e machiem; a sp profetul:

“Acea femeie care se parfumeaza si a trec pe lg un grupca sa o miroasa, acea fem este zania.”

Au spus oamenii explicand acest hadis ptr ca le-a asmutit barb poftele si i-a fac sa se uite la ea si cine o priveste cu ochii lui deja a facut zinna si ea a fost cea care a cauzat zinnat.”

 

 

 

Zinnat:

-cu ochii

-cu mana

-cu nasul

-cu vorba

-cu piciorul.

 

 

A sp A Hurairah:

“Am iesit din moschee si am vaz o fem, era parfumata si i-am zis:

“O, roaba a lui ALLAH, vii de la moschee?”

“Da”

“Si ptr moschee te-ai parfumat?”

“Intoarce-te ptr ca ALLAH nu accepta rug unei fem care s-a parf ptr moschee pana nu face spalarea de janaba.”

 

Acasa poti ssa te impod, parfum cat vrei…

 

6. Nu schimba creatia lui ALLAH.

In Bukhari si Muslim:

“Trimisul a blestemat pe cel care isi pune peruca sic ea care pune sic el care se tatueza sic el care tatueaza.”

“Blestem sa fie cel care smulge sparancenele sic el care isi…si cel care isi departeaza dintii.”

 

7. Sa nu mergem pe mijl drumului.

Abu Usaid l-a vaz pe trimis cand iesea din moschee si barb s-au amestecat cu fem si at el a zis :

“Ramaneti in urma ptr ca nu sunteti indreptatite sa mergeti in fata.”

A sp Usaid ca erau fem care merg lipite de perete, si ac e ptr apararea demnitatii femeii.

8. Nu se cuv ca o fem sa stea cu un barb singuri, ac genereaza fitna.

Nu este un barb si o fem fara ca al treile a sa fie seitan.

9. sa ai tovarasia mus credincioase, acelora care tea j sit e sustin sa faci fapte bune.

 Din povetele lui Omar:

         san u vb de lucr care nut e privesc;

         sa te indepart de dusmanii tai;

         ai grija de priet tai in afara de cel sincer sin u ex o pers sincera si corecta decat acel care este asa faata de ALLAH;

         nu merge alaturi de un nelegiuit, ptr ca te va invata sa faci rau;

         nu-I sp din secretele tale unui necred, nu cere parerea decat acelora care se tem de ALLAH;

 

Mus TREb sa fie flexibil, bun cu oamenii.

 

ULT COMP cand intri in casa du`a.

A sp Trimisul lui Anas: “o, fiule dc intri la fam ta salute-I, fiind o binecuv ptr tine si fam ta, dc cineva intra si salute si pomeneste pe ALLAH iese seitan si intra ingerii si se inmult binecuv si raut scade sin u vor exista certuri.”

 

 

 

Nu ex dif relatata la rug intre fem si barbati!!!

 

Sujud

In hadis rel de Bukhari:

Cob se face cu mainile inainte de genunchi, unii savanti ai islam spun ca se poate sa se puna genunchii mai intai ptr ca asa au fac unii companioni, dar correct intai mainile, apoi genunchii.

 

 

4 mod de salut la sf rug:

as salamu alaikum wa rahmatullah …………

 

 

Trimisul lui ALLAH era poreclit: “Ad-Dahuq cel care rade mult sic el viteaz.

El radea dar respectand conditiile raului:

         nu I se auzea vocea;

         cand radea I se vedeau maselele si maj rasului lui era zambet

         el glumea dar glumea correct, nu mintea Este intr-un hadis sahih:

         “Vai acelora, vai acelor, vai acelora care mint ca sa-I faca pe oam sa rada.”

 

El glumea si glumea sincer si l- a intreb un lucr de sotul ei.

Si a zis: sotul tau e cel care are o pata alba in ochiul lui?

Si fem a spus:

“Nu”

“Ba d a” a sp Tromisul, nu ex ochi care san u fie alb.”

El se referee la albul ochilor, dar ea a crez ca are ceva alb in ochi.

Un om i-a sp ia-ma cu tine, o trimis al lui ALLAH.

“O sa te port pe copilul camilei.”

Si om a zis:

“Cum trimis al lui ALLAH, poate un copil de camila sa fie incalecat?”

“NU EX O CAMILA CARE SA NU FIE FIUL ALTEI CAMILE.”

El se juca cu Anas si ii spunea:

“O, tu, posesorul urechilor urechiatul”

OOd a intr Omar si a vr sa-l faca sa rada si i-a pov ceva ce s-a inat intre el si sotia sa si a ras profetul de I sa-u vaz maselele.

 

Om poate sa se relaxeze, dar sa fie sincer, vb bune sis a nu iasa din conduita islamica.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: