Sunt diferita.Pentru ca sunt musulmanca

Merg printre tot felul de oameni.Vieti diferite,religii si credinte.Toti probabil sunt diferiti dar eu sunt cea care iese in evidenta.Pentru ca sunt musulmanca.

O adepta a islamului.O musulmanca pe pamant a non musulmanilor. Nu fac parte dintre acesti oameni.Vedem lucrurile in mod diferit.Ei sunt orbi si urmeaza un drum gresit.Eu,cu calauzirea lui Allah merg pe calea cea dreapta si vad.Vad ceea ce este bine si ceea ce este gresit.

Cu toate ca uneori ii invidiez pentru cat sunt de liberi.Mereu sunt retinuta.Nu,sunt musulmanca.Cred in Allah,Atotputernic .Allah!Creatorul acestui pamant,acestor oameni si al meu.Cu siguranta nu pot fuste scurte sau bluze decoltate dar observi ca ma pastrez pentru mine.

Sunt musulmanca.Urmez calea lui Allah.Raiul este scopul meu maret.Ma rog si ii multumesc lui Allah pentru ceea ce am si pentru ca stiu ceea ce multi inca nu stiu,lumina pe care multi nu o vad si unii dintre ei niciodata nu o vor vedea.Intotdeauna ei vor fii orbiti de intuneric.De tot ceea ce este gresit.De tot ceea ce este rau.Oh,Allah te rog ai grija de mine si de familia mea.Tine-ma departe de tot ce nu este sfant.Ajuta-ma sa fiu puternic si sa depasesc toate obstacolele care ma impiedica sa cred in tine.Oh,Allah ai grija de mine si de familia mea.

Leave a Reply

